Mieszkańcy Gminy proszeni są o załatwianie spraw w następujący sposób:

  1. Telefoniczne (od poniedziałku do piątku w godz. 730 - 1530).
    Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie.
    Tel. kontaktowy: 84 665 48 93, Fax: 84 665 48 93 (wew. 33)
    numery wewnętrzne:
    – 26 w sprawach obywatelskich, meldunkowych, dowodów osobistych,
    – 16 w sprawach działalności gospodarczej,
    – 14 w sprawach wodociągów,
    – 22 w sprawach dróg,
    – 28 w sprawach budowlanych, zagospodarowania przestrzennego,
    – 23 w sprawach zarządzania kryzysowego,
    – 21 w sprawach ochrony środowiska, rolnictwa,
    – 20 w sprawach odpadów oraz podatków
  2. Za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec.
  3. Drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Za pośrednictwem platformy ePUAP: epuap.gov.pl
  5. Wrzucając do specjalnie przygotowanej skrzynki podawczej znajdującej się w korytarzu przy wejściu głównym do budynku Urzędu. Dokumenty będą wyjmowane następnego dnia roboczego i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Urzędu Gminy Susiec. Do odwołania nie będą wydawane potwierdzenia złożenia pism do Urzędu (z wyłączeniem sytuacji specjalnych np. oferty przetargowe).
  6. W sprawach pilnych wymagających kontaktu z urzędnikiem np. odbiór dowodu osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny na numery podane powyżej.
  7. Kasa Urzędu jest czynna w godzinach 730 do 1400 (przywołanie urzędnika dzwonkiem przed głównym wejściem do budynku Urzędu).