Koronawirus - działalność Urzędu Gminy Susiec od 22 kwietnia 2020 r.


Urząd Gminy Susiec nadal będzie działać na tych samych zasadach co dotychczas. Od 16 marca br. z powodu epidemii koronawirusa nie funkcjonuje bezpośrednia obsługa interesantów. Wnioski dot. poszczególnych procedur można składać za pośrednictwem poczty, Internetu lub wrzucając do specjalnej skrzynki podawczej.
Informujemy, że zapowiadane na 22 kwietnia "odmrażanie'' administracji publicznej dotyczy urzędów, które z uwagi na pandemię zastały całkowicie zamknięte i przestały funkcjonować. Obecna działalność Urzędu Gminy Susiec jest zgodna z rozporządzeniem Rady Ministrów z 19 kwietnia br., tzn. Urząd pracuje cały czas i w miarę możliwości na bieżąco wydaje stosowne decyzje administracyjne.
W związku z powyższym na ten moment formuła obsługi interesantów nie ulega zmianie.

Mieszkańcy Gminy proszeni są o załatwianie spraw w następujący sposób:
1. Telefoniczne (od poniedziałku do piątku w godz. 730 - 1530).
Urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić zdalnie.
Tel. kontaktowy: 84 665 48 93, Fax: 84 665 48 93 (wew. 33)
numery wewnętrzne:
– 26 w sprawach obywatelskich, meldunkowych, dowodów osobistych,
– 16 w sprawach działalności gospodarczej,
– 14 w sprawach wodociągów,
– 22 w sprawach dróg,
– 28 w sprawach budowlanych, zagospodarowania przestrzennego,
– 23 w sprawach zarządzania kryzysowego,
– 21 w sprawach ochrony środowiska, rolnictwa,
– 20 w sprawach odpadów oraz podatków
2. Za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Susiec ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec.
3. Drogą elektroniczną na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
4. Za pośrednictwem platformy ePUAP: epuap.gov.pl
5. Wrzucając do specjalnie przygotowanej skrzynki podawczej znajdującej się w korytarzu przy wejściu głównym do budynku Urzędu.
Dokumenty będą wyjmowane następnego dnia roboczego i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Urzędu Gminy Susiec. Do odwołania nie będą wydawane potwierdzenia złożenia pism do Urzędu (z wyłączeniem sytuacji specjalnych np. oferty przetargowe).
6. W sprawach pilnych wymagających kontaktu z urzędnikiem np. odbiór dowodu osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny na numery podane powyżej.
7. Kasa Urzędu jest czynna w godzinach 730 do 1400 (przywołanie urzędnika dzwonkiem przed głównym wejściem do budynku Urzędu).