W związku z aktualną sytuacją epidemiczną Wójt Gminy Susiec informuje, iż w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców, od dnia 2 listopada do 4 grudnia 2020 roku – ogranicza bezpośrednią obsługę interesantów przez pracowników Urzędu Gminy w Suścu.

 

Do 04.12.2020 r. Urząd Gminy Susiec zostaje zamknięty dla Interesantów, z wyjątkiem zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, do których należą sprawy z zakresu:

  • rejestracji stanu cywilnego,
  • ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  • świadczeń usług komunalnych,
  • podatków.

Powyższe sprawy będą załatwiane po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr telefonu 84 665 48 68 lub 84 665 48 93 lub kontakcie elektronicznym na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Sprawy pozostałe, załatwiane będą za pośrednictwem:

  • platformy ePUAP,
  • kontaktu telefonicznego pod numerem: 84 665 48 68,
  • kontaktu elektronicznego poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wykaz numerów wewnętrznych do pracowników urzędu

 

Wszelkie płatności (podatki, opłaty itp.) mogą być dokonywane wyłącznie w sposób elektroniczny lub za pośrednictwem placówek pocztowych i banków.

 

Pełna treść Zarządzenia Nr 102/20 Wójta Gminy Susiec z dnia 2 listopada 2020 roku w sprawie określenia zasad funkcjonowania Urzędu Gminy Susiec w okresie stanu epidemii