Gmina Susiec, ogłasza nabór do resortowego programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej  „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025. Uczestnikiem Programu może być osoba, która spełnia jednocześnie następujące kryteria:

  • zamieszkuje na terenie Gminy Susiec,
  • posiada orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r., o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Osoba zainteresowana udziałem w Programie składa komplet dokumentów rekrutacyjnych zawierających:

  • kartę zgłoszenia do Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, stanowiącą załącznik nr 7 do Programu.
  • kserokopię aktualnego orzeczenia o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenia równoważnego do wyżej wymienionych.
  • klauzulę informacyjną RODO w ramach Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025  Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej stanowiącą załącznik nr 15 do Programu.
  • Klauzulę informacyjna w ramach programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025.

Dokumenty rekrutacyjne do Programu dostępne są:

  • w siedzibie Urzędu Gminy Susiec ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30,
  • w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suścu ul. Partyzantów 7, 22-672 Susiec od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30,
  • na stronie internetowej Gminy Susiec pod adresem: www.susiec.pl

Dokumenty rekrutacyjne należy złożyć w terminie: do dnia 20 stycznia 2025 roku:

  • w sekretariacie Urzędu Gminy Susiec od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
  • drogą elektroniczną – poprzez ePUAP
  • pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec.

W przypadku składania dokumentów rekrutacyjnych za pośrednictwem operatorów pocztowych – za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu do Urzędu Gminy Susiec.

Osoby, które złożą wniosek po tym terminie (i spełnią warunki uczestnictwa) zostaną wpisane na listę rezerwową.

Dokumenty rekrutacyjne powinny zostać podpisane przez osobę zainteresowaną lub opiekuna prawnego. W przypadku 

przesłania drogą elektroniczną dokumenty powinny zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Złożenie przez Beneficjenta karty zgłoszenia do Programu wraz z innymi wymaganymi dokumentami nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem Kandydata do Programu.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 84 665 48 93.

Jednostką realizującą Program jest Gmina Susiec, z siedzibą w Suścu, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec.

Program jest w całości finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego i realizowany będzie do dnia 31.12.2025r.

 

Załączniki: